Дєвішнік

Корисні властивості риб'ячого жиру

Корисні властивості риб'ячого жиру Багато людей ретельно стежать за своєю вагою та зовнішнім виглядом. Успіху досягають ті, хто добре розбирається у потребах організму та корисних властивостях різних продуктів, уміло поєднує найпростіші, доступніші та корисніші з них.

Серед таких корисних і доступних продуктів, мабуть, одне з перших місць займає оселедець, - повідомляє superstyle.ru. Норвезький оселедець - щедре джерело вітамінів А, Д і В12. Він багатий на корисні та вкрай необхідні для здоров'я жирні кислоти Омега-3.

Ці кислоти, радять лікарі, повинні бути обов'язково присутніми у раціоні всіх, хто бореться із зайвою вагою або прагне вести здоровий спосіб життя. Тому до будь-якого "розвантажувального раціону" (і не тільки) можна і потрібно долучати норвезького оселедця.

Боятися риб'ячого жиру не варто. Він підвищує стійкість організму до різних хронічних захворювань, покращує стан шкіри, волосся і нігтів.

Ці жирні кислоти, що містяться у риб'ячому жирі, відповідають за розвиток клітин організму і є обов'язковим елементом для повноцінного розумового розвитку і зростання наших дітей. Норвезький оселедець з північних вод багатий на цінні кислоти Омега-3, що перешкоджають розвитку атеросклерозу і знижують рівень холестерину в крові. Тому, наприклад, ескімоси Гренландії вкрай рідко хворіють на серцево-судинні захворювання і не страждають від тромбозів і тромбоемболії.

Вчені Університету Сіднея виявили, що у дітей, регулярно споживаючих риб'ячий жир, у чотири рази нижчий ризик розвитку астми, ніж у їх однолітків, що вживають мало риби, пише Віктор Трибунський у hardgainer.ru. Фахівці Університету Вайомінга повідомили, що споживання 3,3 грама на день риб'ячого жиру помітно полегшило дихання та інші симптоми у астматиків.

Безліч досліджень підтверджують той факт, що споживання риб'ячого жиру може запобігти багатьом хворобам та вилікувати атеросклероз, ангіну, серцеві напади, аритмію, паралічі і захворювання периферійних судин. Він допомагає підтримувати еластичність артеріальних стінок, запобігає утворенню тромбів, знижує кров'яний тиск і стабілізує серцевий ритм.

Грецькі вчені повідомили, що вживання харчових добавок риб'ячого жиру (10г/день) скоротило число серцевих нападів на 41 %. Учені Університета Цинцинаті виявили, що всього лише два грами на день риб'ячого жиру (410мг EPA і 285мг DHA) здатні понизити тиск діастоли на 4,4мм ртутного стовпчику і систоли - на 6,5мм, що цілком достатньо для відмови від лікарських засобів.

На сьогодні існують відомості, що риб'ячий жир може затримати або зменшити розвиток пухлини у випадках раку грудей. Як показали дослідження, 2,5 грама риб'ячого жиру на день можуть ефективно запобігати розвитку злоякісних поліпів у кишечнику, а корейські вчені повідомили, що у пацієнтів з раком простати був помічений знижений рівень Омега-3 жирних кислот.

Фахівці рекомендують з'їдати хоч би дві порції по 140 г риби на тиждень. Одна з порцій повинна складатися з жирного сорту. Риба є відмінним джерелом протеїну і містить безліч вітамінів і мінералів. У ній мало насичених жирів і багато корисних для здоров'я Омега-3 жирних кислот. Риби з їстівними кістками, такі як сардини і баночний лосось, містять фосфор і фтор. Кальцій необхідний для зміцнення кісток, фосфор потрібний для безлічі функцій організму, а фтор зміцнює зуби.

Серед інших нутрієнтів риб'ячого жиру - вітамін А, необхідний для хорошого зору при недостатньому освітленні та підтримки здорового стану шкіри, і вітамін D, необхідний для здоров'я кісток. Крім того, риба - непогане джерело селену, що допомагає захистити клітини від пошкоджень.

epochtimes.com.ua

копіювання інформації можливе лише з активним гіперпосиланням на devishnik.org

Переглядів: 644, Коментів: 0

Читай ще :

  • «Хороші» жири. 4 причини їх полюбити
  • Споживайте рибу під час вагітності - рекомендують учені
  • Схуднення без дієт. Секрет в метаболізмі
  • Клітковина захищає від гіпертонії
  • Банан.Лікувальні властивості

  •  

    Інформація


    "Гости" не можуть коментувати дану новину.
     

    Статистика